Saturday, November 29, 2014

Textual description of firstImageUrl

Să fie branding personal (sau ce vrem noi să fim)

Dorințele noastre. Scriu des, sub diferite forme despre asta.Căci asta e ceea ce ne biciuiește și ne mână să alergăm la galop spre ceva, zi de zi.
   
    Dorințele noastre sunt previzibile, mai bine spus duc toate într-un singur punct, suntem de cele mai dese ori ghidați de șabloane, să nu vorbesc despre șabloanele comportamentale cu care ne molipsim reciproc și asta fiind crearea unor imagini false despre noi înșine. Când scriu asta am în vedere mai mult decât promovarea  unor chestii primitive precum sunt frumusețea fizică cu care ne-a înzestrat natura sau carizma pe care o valorificăm prin așa zisa ”originalitate” actuală la ziua de azi. Când scriu asta nici măcar nu mă refer la unele metode uimitoare pe care le folosesc oamenii, precum asocierea cu diferite domenii străine firii lor. Vrem să fim pictori fără viziuni, cântăreți fără patimă, scriitori fără argumente, poeți  fără personalitate, leaderi  fără scopuri, femei dorite și bărbați realizați, Heeeey! Hey! I wanna be a roackstar! ( Cum cânta Nickelback)
   
    Ce să mai zic, ah da, mai mult decât tot ce am zis anterior: ne oferim cam ieftin , nu credeți? Acum mă alătur vouă spunând asta ca să nu par omul  care vă judecă. Ne oferim cam ieftin prin modul în care o facem. Hai să analizăm ceva , ca să mă puteți înțelege mai bine. Voi încerca să redau asta în două imagini( am trecut pe imagini, mai recent) , nu voi sta să descriu pe cineva în parte, voi forma  imagini complexe la ceea ce  se întâlnește mai des, așa ca să fim în stare a recunoaște cu ușurință unele certitudini.
  
   Să zicem că mă numesc  Lady ”X”, sună destul de impunător pentru început, apropo cui îi place poate să împrumute numele drept eventual nick-name. Sunt chiar eu Lady ”X” ,am o vârstă cuprinsă între perioada trecută de jocurile cu păpușile ,să dăm limita adolescenței timpurii, când fetele se frământă să fie băgate în seamă, acesta fiind scopul de bază în cadrul vieții lor sociale, și limita superioară să fie sub pragul de maturitate , acel moment în care o femeie înțelege că vrea să se realizeze în primul rând ca personalitate.
    
   Deci ca să tragem o primă concluzie din referințele anterioare, eu, Lady ”X”, sunt la vârsta când nu mă mai joc în păpuși, dar îmi mai vine pofta uneori, vreau să fiu băgată în seamă de băieți/bărbați, nu văd alt mod de a mă realiza decât să câștig atenție.
  
   Ce fac eu, ca o adevărată ”Lady” , încep să mă caut, mai bine zis să mă regăsesc fără a mă căuta. Mă regăsesc  în multe domenii, precum cele pe care le-am enumerat anterior, și mai mult decât atât, mă promovez corect, pe internet. Poze , poze, poze ,.... statusuri,.... poze, poze, statusuri, poze, videouri cu mine, selfiuri , selfiuri ,selfiuri,poze cum eu citesc, poze cum eu gătesc, poze cum eu fac orice..., dacă poza e reușită,automat se crează impresia că eu știu și pot să fac bine multe chestii. Cică sunt bună de măritat, să mă mărit nu vreau, dar o coadă de miri mi-ar trebui , așa că dragă facebook, mulțumesc de spațiul nelimitat pe care mi-l oferi pentru  a posta pozele mele cotidiene.
  
   După toate ”mărcile personale” întâlnite , câteva sunt destul de clare pentru a fi descrise tare și răspicat, așadar există fete de câteva tipuri: 1. Frumoasa, tace și face , tot ce are e în afară, nu dă semne de existență a unei spiritualități.2. Inteligenta, vrea să arate lumii că știe mai bine decât cineva, nu vrea decât recunoaștere, 3. Educata și talentata, (preferata mea), dă dovadă de gust , tot ce arată e stilat, tot ce vorbește despre ea e ”prestigiu”, mai des nu are nimic nou ce spune, decât ceea ce a fost spus și a fost aprobat unanim de către gustul estetic colectiv al mulțimii,4.Simpla , trăiește mai mult de cât  pune poze , iubește oamenii ,locurile și frumosul. 5. Neînțeleasa , urăște lumea mai în ascuns, mai în public.
  
   Acestea sunt imagini mai complexe și mai puțin complexe a tinerelor contemporane, așa vânturi bat în ziua de azi, spre așa direcții aproximative se trag reprezentantele sexului feminin.
  
  În legătură cu asta pot să spun doar un lucru, e la modă să fim cineva , mai bine e să  știm cine suntem cu adevărat.
  
   Și acum , ca să mă transfigurez, nu mai vreau să fiu Lady ”X”, m-am plictisit, acum sunt, precum vă puteți  da seama și voi, Mister ”X” . Și Mister ”X” este un fel de extindere de linie în variantă masculină a brandului Lady ”X”. Sunt băiatul/bărbatul  la vârsta trecută cu mult de perioada în care fetele îi păreau niște ființe inutile și prefera mai degrabă să se joace de-a războiul cu băieții decât să stea în compania unei fete, dacă nu ar fi fost un macho din copilărie. La băieți totul funcționează accelerat și simplu, cât sunt copii nu știu ce sunt fetele și cu ce se mănâncă, când află asta, chiar prea curând, încep să le vâneze insistent  pentru a-și satisface curiozitățile.Ca să dau o limită superioară acestei categorii de vârstă, voi admite că și eu sunt sub pragul maturității, înainte să îmi dau seama ce înseamnă să fii chibzuit și dedicat unei cauze, unei  autocunoașteri, unei  singure femei.  Deci , ca să rezum, sunt un băiat care știe cum și cu ce se mănâncă femeile și fetele și le vânez, nu sunt destul de matur să înțeleg ce mi-ar plăcea să fac în viață și nu înțeleg cum e să te dedici unei singure femei care să te completeze în tot ce faci, plus la asta tot ce îmi doresc la momentul de față e să mă distrez, să fac bani, să vorbească lumea de mine că îi am, să miroase de la mine a lux de la 100 de metri așa încât ceilalți să mă invidieze și femeile să mă dorească. Totul e foarte simplu. Cum mă ”dezvolt”? Dacă caut căi ușoare , mă bag în afaceri riscante și puțin curate, mă iau de bine cu diferiți neni dubioși care vor să mă învețe viață. Dacă nu caut căi ușoare, încep să mă autopromovez, găsesc ceea ce am și încep să împing asta lumii. Și ce pot să am eu mai de preț, sigur, ceea  ce au toți , carizmă, bagă carizmă , spune tâmpenii  zâmbind, fă-l pe clownul, fă-l pe intelectualul băgând citate cu imaginea unor  bărbați cărora ai vrea să le semeni, asociază-te cu  fete care arată bine pe poze , alege ceea ce crezi tu că odată te va face remarcat, căci dacă e să fim sinceri, odată te va face, doar că din tot așa zisul proces de ”dezvoltare”, te vei alege  cu goluri și dezamăgiri, pentru că tu nu ai crescut din interior în tot acest timp, ci doar ai stat să îi convingi pe alții că tu ai crescut cu adevărat.
   
   Branduri personale masculine? Da, vă spun , nu mă rețin nici o clipă să o fac. Să zicem că există :
1. Copilul de bani gata, nu am ce să comentez,2.Perseverentul, cel pe care l-am și descris mai mult  înainte, băiatul care-și pune scop să reușeacă cu orice preț, că să impresioneze lumea(apropo, e printre primii pe listă pentru că cele mai des întâlnite cadre sunt din această categorie) 3. Romanticul , caută pasiune, din tot ce face, este inima unei companii, atrage prin atitudini neordinare, este atras de atitudini neordinare, nu are treabă cu munca și realitatea. 4. Intelectualul , fixat pe corectitudine, gândește în termeni reali, pune accent pe spiritualitate, se autoinhibă uneori, spontaneitatea îi aduce daune, 5. Independentul , tace și face, mai mult decât atât, nu se laudă cu ceea ce face, apreciază lucrurile în corelație cu munca pe care o depune. Da, fetelor, la băieți totul e mai clar și mai concis.
   
  Ce pot spune în legătură cu asta? Băieți, fiți ceea ce vă deosebește de noi, fetele, claritatea, echilibrul emoțional, nu deveniți noi, dacă deveniți noi, ce chestii  deosebite am mai putea găsi în voi, și mai ales de ce ne-ar plăcea să ne schimbăm cu rolurile?... ca să vă dădăcim?

     În final vreau să bag  ideea de bază care ma inspirat la scrierea acestui articol, dar nu am enunțat-o până acum pentru că îmi părea prea puțină... Banii. Exact, spre asta se aleargă,se merge, se târăște, cum spunea Martin Luther King, ” If you can't fly then run, if you can't run then walk, if you can't walk then crawl, but whatever you do you have to keep moving forward.”, așa, dacă cineva mai are un scop spre care se târăște, cât de curat nu ar fi, oricum se referă și la bani, dacă nu la ei în primul rând. Și despre bani se știe una, oferă lux și confort. De aici revine și ideea că unii îi caută pentru lux, iar alții pentru confort.

    
   Oameni care pledați pentru confort, sunt de partea voastră, nu vă judec nicicând căci știu că banii pentru voi nu vor însemna niciodată mai mult de cât o sursă de confort, confortul pe care îl meritați din plin, după nenumăratele momente în care ați renunțat  convinși la el.
                                                  

No comments:

Post a Comment