Saturday, November 22, 2014

Textual description of firstImageUrl

If you can read this... then I am not dead

               

                Bună, sunt iarăși eu.  Poate m-ați văzut și  înainte, dacă nu  , să facem cunoștință

   Cine sunt? Mai nimeni, un om care vorbește. Dacă mă aude cineva, hei!  ia uitați-vă aici, ...,da ,da..
                                                                                     
                                                                            Jos
                                                                            Jos
                                                                          Mai jos
                                                                      Cam pe aici...
        
   Mai la început de frază                                                                                               mai la sfârșit.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
                                                                
                                       Pe mijloc  stau cu ochii aplecați, mă intimidează poziția...
                                M-ați găsit?...Nu?.. Eram foarte aproape, chiar aici,... între rânduri...

     Nu îmi ies din minți, stați fără grijă. Da, e straniu. Tu,cel care citești, da tu, nu te încrunta, nu zâmbi, nu te uita într-un ochi la mine, te văd foarte bine, ți-am mai zis, sunt aici, ...între rânduri.
   
    Acum nu mă înțelegeți, știu, în schimb mă urmăriți. Această foaie interactivă se umple treptat de conținut. Mai apoi va căpăta și un parfum de mesaj ce va pluti superficial peste cuvinte, așa încât să îl simțiți venind din depărtare, suav și delicat, așternându-se ca  eșarfa unei tinere franțuzoaice , transparentă și lunecoasă , peste întinderea mată a cuvintelor încă nerostite,...sau poate ca un spray pulverizat în aer particulele căruia cad pe rând.” Agită și pulverizează”, scrie în instrucțiuni, eu aș mai adăuga, ”treci rapid pe sub particulele suspendate în aer”, e amuzant să simți cum cad pe rând peste tine. Va fi amuzant, urmează-mă!
            
            Dar văd că nu ești doar tu, ai mai adus pe cineva, să mergem cu toții. Toți sunt bineveniți.
                                                         Sunteți gata?! Atunci  începem.

                                                                           ***

      Vreau să creăm o lume. Ea există deja, tu doar ar trebui să o descoperi. Nu te rog să închizi ochii, nu suntem la o lecție de meditație, și dacă i-ai închide, cum ai mai citi, nu sunt chiar atât de ingrată să îți spun să faci asta, nici măcar nu  vreau să te bag în trans sau chestii stupide de genul, nu mă cred mare guru.Da e exact ceea ce crezi că este, o aiureală.Dar dacă ai ajuns aici, atunci e clar că îți plac aiurelile.
    
    Vreau să îți imaginezi zona ta de confort, locul în care nu te atinge nimic, acolo unde te gândești la alte lucruri decât cele obișnuite, să fie această zonă patul tău, un loc pe acoperișul unui bloc sau un local din centrul orașului, un parc sau orice alt spațiu, acum ești acolo. (O fac pe psihologul nițel)

    Ești acolo, hai că știu că ai ajuns, nu te mai ascunde, ți-am spus, te văd...sunt printre rânduri, îți mai aduci aminte?

    Acum privește-ți palmele, nu știu cum arată palmele tale,  ale mele sunt curate, ca această foaie pe care scriu, da, exact, eu sunt asta. Să știi că aceste palme sunt vâslele cu care îți vei ghida corabia spre apus.( a fost un fel de simbol , oameni buni, palmele vor fi uneltele cu care vă veți călăuzi viețile până când veți muri).De ce palmele? Cine mă întreabă să îmi spună de ce nu? Palmele sunt cărțile noastre, pe ele ne scriem destinele , cu ele atingem lumea din jur și ne lăsăm influența dorințelor noastre ca o urmă invizibilă care lucrează pentru noi și ne crioiește cale înainte. Palmele sunt cărțile noastre pe care nu vrem să le dăm pe față, le ascundem mereu în buzunare ca lumea din jurul nostru să nu își poată da seama ce am făcut până acum, și ce vrem să facem. Le ascundem de frică să nu fim dați în vileag, nu le arătăm nimănui, și nici nu ne uităm la ele des. Tot ce facem e, să le ascundem. Cei ce au palmele murdare de sânge nu mai sunt în stare să lase urme curate în urma lor.Iar cei ce au palmele trudite și murdare de țărnă se rușinează să le arate, ca să nu descopere iar și iar bolovanul greutăților cu care i-a strivit viața.
  
     Și uneori ne atingem palmele unii de alții, și ne privim în ochi. Palmele noastre se ating, la fel și destinele. Lumile noastre intră în contact și noi ,ca doi extratereștri izolați de ani lumină, începem să transmitem impulsuri mai dese și mai puternice  unii altora. Palmele noastre se ating, fericirile circulă prin vârful degetelor. Așa începem să creăm împreună.Și dacă în lumea ta ploua mereu cu sare, vremea se poate schimba, căci vin cicloane de vânt primăvăratic  din altă lume, și vine căldura nopților de vară din lumea celui ce trăia în deșert. Atunci când palma ta l-a atins, în lumea lui a început să plouă, și s-a făcut vară din  deșert.Iar la granița dintre voi e primăvară, aici, chiar aici la granița dintre voi totul renaște , când granița dispare, nimic nu  mai renaște.
  
    Privește-ți palmele, sunt albe nu-i așa? Acum e iarnă.

   Ascultă cum cad fulgii,e liniște, e liniște în toate durerile tale. Și oamenii la care te gândești acum îți par niște pereți de care te-ai bătut cu capul odată. De cineva te izbeai  în întuneric, de alții te băteai înadins. Ei și-au făcut uși și le-au pus lăcăți ca să poată trece spre tine de câte ori vor ei, nu de câte ori vrei tu.Ei au creat regulile lor, ei și-au stârpit lumile de vise și au început să trăiască din rutină... La tine e iarnă, acolo unde stai tu acum și mă privești printre rânduri. Pe patul tău cad  fulgi, pe acoperișul tău unde iubeai să stai singur , cad fulgi, prin ferestrele de sticlă ale localului tău preferat vezi cum ninge în timp ce tu îți bei ciocolata caldă. Ascultă cum ninge peste tot ce era odată important. Acolo unde s-au dus bătălii nu mai e sânge, e doar zăpadă.
         
       Auzi cum ninge? Acum tot ce e rece e frumos.

   Eu sunt aici, mă regăsesc demult printre rânduri, dacă ai ajuns și tu, nu te speria, nu striga după oameni, nu chema după ajutor, ascultă cum cade zăpada și taci.


    

No comments:

Post a Comment