Friday, April 19, 2013

Textual description of firstImageUrl

       Ascultă,se aud din depărtări cîteva frînturi,conştiinţa ne cheamă,şi nu fiecare e în stare să o audă.Ce a mai rămas din noi?Polemici prosteşti,elogii în adresa criminalilor,dureri pe care unii nu le cunosc măcar.Eu sînt produsul unui timp trecut de haosul valorilor omeneşti.Eu nu am văzut şi nu am auzit durerea neamului meu.Eu nu am pipăit-o,şi nu am cerut să mi se arate cu degetul.Eu am învăţat,şi am ajuns să percep independent această rană.Sînt gata să îi scuip pe cei ce îndrăznesc să afirme că iubirea de neam şi dreptatea sînt lucruri ce ne intra în minte sub influenţa insistentă a cuiva.Şi totuşi,mă simt fericită să pot şti adevărul,căci sînt conştientă de marea sa valoare,pe care unii nu vor fi capabili să o perceapă în veci.
    Să nu fim atei,aşa cum ştim că Dumnezeu există,aşa trebuie să susţinem credinţa în ceea ce a fost şi este neamul nostru.O viaţa pierdută în nimicuri e lesne de trăit.Tinereţea nostră se poate scălda în alcool,voie bună,bani,haine,internet,bîrfe,poante,întîlniri,zîmbete şi flori.E tot ce creăm pentru noi înşine.Mai rari sînt cei ce realizează importanţa dăruirii de sine însuşi,asta nu e o predică biblică,sau o normă etică,asta e partea din noi ce definieşte existenţa rasei umane,tot pentru ce se luptă,se moare şi se iubeşte ne face să fim oameni.
   Au fost destui care au murit în numele cuvîntului şi limbii române pe care o vorbim,şi ei nu au tins spre glorie,ei au tins spre adevăr.Au fost destui  care au pătimit pentru neamul nostru românesc,ei nu au cerut bani,ei au fost bieţi scriitori şi poeţi apărători ai cuvîntului,departe de caracteristicile lor siropoase de la orele de limbă română.Ei au ştiut pentru ce trăiesc,dar oare noi ştim?!
   Noi ştim că ţara asta e săracă şi vrem să nu mai fie aşa.Noi ştim că vrem să fim în rînd cu europenii în organizarea lor economică şi traiul decent,dar nouă nu ne trece prin cap că la baza tuturor acestora stă spiritul nationalist,nu cel distrugător,dar cel ce menţine deminitatea naţiunii.Ruşii sînt mîndri că sînt ruşi,germanii că sînt germani,italienii că sînt italieni,şi noi trebuie să ne mîndrim că sîntem nu moldoveni,nu transilvăneni,nu maramureşeni,ci români!
    Acest mesaj se dedică tinerilor care ştiu,şi nu se dezic de conştiinţa lor,şi celor care cred că ştiu ceva însă nu ştiu nimic...




1 comment:

  1. Luminița, îmi place muuult!
    apreciez enorm!
    simt adînc.
    frumos!

    ReplyDelete